شب گذشته همزمان با سراسر کشور، نمایش «به کدامین گناه» به همت حوزه هنری خراسان شمالی در میدان مرکزی بجنورد اجرا شد. این اثر نمایشی که به حادثه بمباران مدرسه شجره طیبه و رسم دخترکشی در جاهلیت اشاره دارد، تقابل انسان مدرن و معنویت گمشده را به تصویر میکشد.