تولید نمایش خیابانی «به رنگ ارغوان» با محوریت روایت رویدادهای «جنگ رمضان»

تولید نمایش خیابانی «به رنگ ارغوان» با محوریت روایت رویدادهای «جنگ رمضان»
نمایش خیابانی «به رنگ ارغوان» به نویسندگی سید مهدی کشمیری و کارگردانی مهدی فخرانی به همت حوزه هنری خراسان شمالی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در حال تولید است؛ اثری که به بازنمایی رویدادهای اخیر مرتبط با «جنگ رمضان» و رخدادهای مربوط به دانش‌آموزان شهرستان میناب می‌پردازد.
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر :  ۳۵۴۵۰۷

نمایش خیابانی «به رنگ ارغوان» به نویسندگی سید مهدی کشمیری و کارگردانی مهدی فخرانی در حال تولید و آماده‌سازی برای اجراست. این اثر تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی می‌باشد.

موضوع نمایش به رویدادهای مرتبط با «جنگ رمضان» و اتفاقاتی که برای دانش‌آموزان شهرستان میناب و دبستان شجره طیبه رخ داده، می‌پردازد. این اثر خیابانی با هدف اجرا در تجمعات مردمی طراحی شده است.

سید مهدی کشمیری، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی، با اشاره به جزئیات تولید این اثر گفت: «نمایش به رنگ ارغوان جدیدترین تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی است و به کارگردانی مهدی فخرانی در شهرستان‌های جاجرم و بجنورد اجرا خواهد شد

او افزود: «متن این نمایش برای استفاده هنرمندان سراسر کشور در فضای مجازی قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه کامل آن را از واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان خود دریافت کنند

ارسال نظر