تجلیل از عوامل نمایش «به کدامین گناه» در حوزه هنری خراسان شمالی

تجلیل از عوامل نمایش «به کدامین گناه» در حوزه هنری خراسان شمالی
حوزه هنری خراسان شمالی در آیینی ویژه، از کارگردان، عوامل و بازیگران نمایش «به کدامین گناه» به پاس بازنمایی مظلومیت کودکان شهید میناب، تجلیل کرد.
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر :  ۳۵۴۸۹۹

به گزارش واحد روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، هادی شبانی؛ مسئول باشگاه نوجوانان امید حوزه هنری استان، با اشاره به اهمیت این اثر در مسیر آموزش هنری و اعتقادی نوجوانان، از ویژگی‌های نمایشی «به کدامین گناه» گفت.

شبانی در تبیین ابعاد این نمایش اظهار داشت که عنوان این اثر برگرفته از آیه شریفه «بِأَيِّ ذَنبٍ قُتِلَت» است و با هدف بازخوانی وقایع تلخ تاریخی، از بمباران مدرسه شجره طیبه تا رسم دخترکشی در دوران جاهلیت، به تصویر کشیده شده است. او با تأکید بر نقش باشگاه نوجوانان امید در حمایت از فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان، این نمایش را نمونه‌ای از هنر تاثیرگذار بر نسل جوان دانست.

مسئول باشگاه نوجوانان امید حوزه هنری استان با یادکرد از تلاش‌های عوامل اجرایی افزود: «این اثر به کارگردانی حمیده حقانی، طراحی صحنه سیدمهدی کشمیری و با ایفای نقش دانش‌آموزان مدرسه صدرا تولید شده است که توانست در ایام ماه مبارک رمضان، در سطح شهر و میدان مرکزی بجنورد، با استقبال گسترده شهروندان مواجه شود

ارسال نظر